Photobucket

Ninas blogg

tyck synd om mig!

Mahaha, måste bara berätta hur klantig jag var innan. Jag rotade i ett köksskåp för att hitta ett lock till en burk och jag sträckte mig så mycket jag kunde för att hitta det. När jag hittade det så tappade jag balansen och drämde i armbågen i skåpsdörren så att den dånade till som faaaan.
Hela min arm domnade till och jag fick så ont att jag av smärta satte mig på golvet XD Armbågen blev blå/röd efter bara nån sekund.
HAHAHA, jag kommer har värsta fetingblåmärket imorgon!

Men så är det när man är klantig!

Lämna en kommentar
Postat av: Mairon

Hej,

Nej, man måste inte ta körkort,eftersom jag har svenskt körkort och ett internationellt körkort (som är en intygan på att mitt svenska är äkta)men vissa försäkringsbolag kräver att man skaffar amerikanskt körkort ändå, det gör inte min familjs, men eftersom regler och lagar är olika och eftersom det bara kostar ca 15 dollar att ta körkortet utan körskola så vill jag göra det.

Kul att du läser min blogg :)

2008-07-01 @ 21:46:24
URL: http://maroon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0