Photobucket

Ninas blogg

Rigge

Igår var jag i Gylsboda utanför Lönsboda och hälsade på Rigge som var på permision från lumpen.
Så efter lite tåg o buss åkning var jag äntligen framme, och jag fick för första gången träffa även Riggo irl (hehe, Rigge & Riggo... roligt, jag vet, hihi) Och så var även Palle (Patrik) där. Vi 4 kollade först på film och sen gick vi och badade och jag hade inga badkläder med mig men blev rätt snabbt blöt så det blev bad med kläder på ^^,  I det finaste badstället jag någonsin sett (som inte är hav då alltså).
Och så hade vi det jädrig kul hela dagen med bla PS2 o på kvällen kom även Jessi o Bea.
Vill verkligen ha den dagen i repris ^^,

Idag var jag i Värnamo på marknad så nu har jag en liten skål marknadsgodis här hemma. Gött!
Och nu ska jag ut o njuta av solen.

BTW, Grattis Ted!


Lämna en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0