Photobucket

Ninas blogg

no time

har ingen tid att sitta här känns det som... och jag har inte uppdaterat här på ett tag, jag vet det.

I torsdags var jag i Osby och på kvällen pacakde jag inför helgen som slutade med camping i Carlshamn.
Så i fredags åkte jag först till Diana i Älmhult och på eftermiddagen åkte vi 2 till Kolleviks camping i Carlshamn där vi tältade över helgen. Vi fick nårra glada mc-skåningar i tälten runt oss så vi hade aldrig tråkigt.
På lördagen klarade vi oss hyffsat ifrån åskovädret som härjade i södra Sverige, 2 åsk och regnskurar som gick över rätt snabbt drabbades vi av. Under första skuren satt vi och åt lunch på en restaurang i Carlshamns centrum, och när den andra kom var vi på promenaden tillbaka till campingen... så då blev vi lite småblöta.
På söndagen badade vi dessutom :D NICE! första gången för i år. Men vid 14.00 var vi tvungna att åka hem eftersom jag blev tvungen att hoppa in på jobbet och jobba kväll från 16.30. Så jag hann inte ens hem innan jag började, jag blev avsläppt dirkt på jobbet.... med saltigt o blött hår, trött efter en helgs tältande men kvällen gick bra.
Jag fick även hoppa in o jobba på måndagen från 12.00-21.30... efter det var jag HELT SLUT!

Idag blev det dock ingen vila heller.... vid lite över 9 steg jag upp för att åka till Öland på en dagstur. Kom hem nu ikväll vid lite efter sju, gick o köpte lite mjölk eftersom min laktosfria var slut och sen blev det bara lugn avkoppling framför TVn. ÄNTLIGEN! Kollade på Hajen 3 som hade vääääldigt kassa effekter men vem bryr sig?! ; )

Imorgon hoppas jag på sovmorgon så att inte jobbet ringer och ber mig jobba... och på torsdag eller fredag ska jag träffa Rigge som är hemma på permis, och på lördag ska jag till Petra och på söndag jobbar jag precis som jag kommer göra de närmsta 3 veckorna nu!
Men men... jag får ju pengar för jobbet : )


Nu kommer lite bilder från camingen och ölandsturen idag.

Campingen först!

  
  

Och nu öland:
  


Jag bjuder på de fula bilderna jag är med på.... och nu SKA jag sova!

Go Natt kära vänner!

Lämna en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0