Photobucket

Ninas blogg

Frieri

Idag friade en av gamlingarna på hemmet där jag jobbar till mig XD HAHAHA, han var fullt allvarlig! HAHAHA! Jag lyckades som tur var säga nej på ett sätt som inte gjorde honom ledsen, och 2 minuter senare hade han glömt allt men han fortsatte "flirta".  Jag var vääääldigt glad när jag såg att klockan var 18.30 så jag kunde åka hem istället för att lyssna på honom.
Imon är en ny dag, då har han förhoppningsvis nåt annat på tanken... t.ex. mat som han brukar tjata om hela tiden.

Jag jobbar alla dagar utom onsdag denna veckan eftersom jag ska hoppa in och jobba heldagar nu i helgen också.





Nice, Money money!

Lämna en kommentar
Postat av: lilla jeppe

nåt jag alltid förstått är att du e populär bland det manliga könet ;)

2008-07-30 @ 10:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0