Photobucket

Ninas blogg

3 dagar kvar

Nu är det 3 dagar kvar att jobba, sen har jag 2 veckors ledigt innan jag börjar på nästa 3 veckors pass.
Jag gillar mitt jobb, men jag behöver ledigt nu!!! En time out. Lite sommarlov. Bara kunna slappa, ligga ute i solen och umgås me mina vänner.

Aja, just nu är jag ensam hemma, My är med mina föräldrar i Mellbystrand. Igår hade min bror varit här hemma och lagat mat. Han hade gjort kyklingryta och ris. Jag tog resterna till min matlåda. Idag hade han också vait här men idag hade han lämnat köket väldigt (läs jävligt) stökigt. Så jag fick diska, rensa undan osv. i köket och sen göra min nya matlåda... men jag gjorde det lite lätt för mig, kokade bara lite makaroner och rotade fram några färdiglagade köttbullar i frysen.

Idag har jag varit ovanligt trött, somnade i soffan och sov nästan 2 timmar. Nu borde jag fixa lite kvällsmat... men är faktist inte hungrig. Tror att jag bara ska ta en skål flingor eller nåt.

söt trött varm

My har lämnat ett spår i mitt hjärta <3 Hon är underbarare än underbarast!
i mitt hjärta
För första gången har jag börjat tveka på att åka au pair nästa år.... jag saknar My efter bara 1 dag, hur ska jag då klara av ett helt år ?!!?!!!!





Ha en bra kväll!
Kram!

Lämna en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0