Photobucket

Ninas blogg

trött

Nu har snart hela lovet gått, imon börjar skolan igen och det ska bli väldigt kul att få träffa alla vännerna igen.
Men den lediga veckan gick alldeles för fort. Idag var den sämsta dagen på hela lovet, har varit så pigg o glad alla andra dagar.
Men idag har jag typ bara sovit, började med pollen-medicinen idag och den slog ut mig helt. Har haft huvudverk hela dagen och sovit, sovit, sovit. Men nu kan jag iallafall andas lite lättare, innan kändes det som man höll på att kvävas. Jag HATAR pollen och iår har den kommit ovanligt tidigt tycker jag. Jaja, jag överlever, det finns de som har det jobbigare än mig.
Just nu vill jag lägga mig igen men då är risken att jag vaknar inatt och är hur pigg som helst för nu har jag redan sovit flera timmar. Mysan gjorde mig sällskap och sov precis jämte mitt huvud : )

Lämna en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0