Photobucket

Ninas blogg

nystartad blogg

Ja, jag tänkte ha en liten blogg igen...  kommer skriva lite då o då.

Halva sportlovet har gått och jag har väl inte hittat på nåt speciellt. My gjorde illa benet när hon hoppade ner från sängen så vi har inte kunnat gå några rundor heller. Fast idag gick jag en runda med henne ändå, lite frisk luft skadar ju inte... bara det att jag fick bära henne hela rundan XD Hahahhaa.
Och så har jag målat en hel del under dagarna som gått också, fick några beställningar så nu mår min plånbok bra ;) Haha, och bättre blir det för jag har 2 beställningar kvar att göra. Så nu har jag sålt målningar till folk runt om i nästan hela sverige :D Idag skickade jag t.ex. iväg en akvarellmålning till söderköping. 
Och idag sökte jag sommarjobb (äntligen). 

Hm, ja, skulle kunna skriva mer men nu vill jag sova.  

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka som hittat hit ;)

Lämna en kommentar
Postat av: Tove

trevligt trevligt :)

2008-02-20 @ 23:41:47
URL: http://liljaaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0