Photobucket

Ninas blogg

Lååång tisdag

Nu har jag satt mig lite vid datorn för första gången idag. Har knappt vart hemma.
Först va det ju skolan som gällde och efter skolan gick jag o Diana till Medley och simmade.... och bubbelbadade.
Så nu är jag rätt trött i kroppen, det var ju ett tag sedan jag va o tränade, och simmning använder man ju hela kroppen i så efter ett tag blev det rätt jobbigt. Men det är ju när det är jobbigt som träningen ger mest resultat :D
Men iallafall, kom hem nån gång innan sju och då åt jag lite, sen kollade jag på tv en stund och sne blev det en promenad med My (som äntligen kan gå rundor igen). Och nu fick jag lite tid över till datorn med, men jag ska strax lägga mig.
Och idag fick jag ÄNTLIGEN betalt för den sista tavlan. En vecka försent, men bättre sent än aldrig. Och hon som betalade var jättetrevlig och satte in 70:- extra som "förseningsavgift". Det hade hon inte behövt men det var ju ursnällt :D

Nu ska jag sova! Är såååå trött!
Go natt : )


Lämna en kommentar
Postat av: Tu Madre

godnatt!

2008-02-26 @ 23:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0