Photobucket

Ninas blogg

Idag var jag duktig :P

ÄNTLIGEN så rensade jag garderoben. Det gick verkligen inte hitta de kläder man letade efter innan och allt var halvskrynkligt.
Så nu ligger det en fet klädhög över golvet med kläder som jag ska göra mig av med.
Och när jag skulle ta mig an garderob nr 2 med upphängda kläder så fick jag mig ett gott skratt. Hittade en klänning som jag hade när jag var typ 9 år... och den PASSADE! men den var rätt tajt ;) Hahaha.

Här är alla små nu övergivna galjar. Hahaha.
image2

Och här är My som har fått en liten dyna att sova på under skrivbordet. Eftersom jag var väldigt klantig och sprutade svart färg på mattan som hon brukade ligga på jämte mig när jag sitter här.

image3

Måste nog städa skrivbordet med, och sänghyllan, och filmhyllorna, och ja, allt!!! Är verkligen som om ett bombnedslag har varit här!




Måste bara visa denna bild.
My säger: Tyck synd om mig!
(jag tvingade henne att gå ut o kissa i regnet o blåsten)
image4

Lämna en kommentar
Postat av: Sanna

Aww,, Vilken sötiiis bild på MY :D

2008-02-23 @ 19:45:27
URL: http://sanxou.webblogg.se
Postat av: Sally

Haha... vilken söt bild!

2008-03-02 @ 12:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0