Photobucket

Ninas blogg

Grrr, msn jävlas!

Åhhh vad irriterande! Imorse funkade det skitbra och jag chattade me mina vänner men plötsligt la internet av. Och jag fick inte igång det, varken det trådlösa eller fasta funkade. Så jag stängde av datorn och kollade om det gick på pappas och den funkade hur bra som helst. Så jag satte på min igen och visst, då funkade internet igen... så länge jag inte gick in på msn :S
Så nu varje gång jag försöker logga in på msn så stängs internet av :S BAAAH vad irriterande. Jag har kollat alla anslutningar och alla inställningar och allt är som det ska men ändå jävlas det.
Just nu vill jag bara spy rakt ut på msn!

image6


Så just nu har jag inget att göra, det blåser fortfarande så att gå ut vill jag inte. Och nåt vettigt som att städa har jag ingen lust med, och jag har bara ingen lust att måla idag, får göra det imon istället (har 2 ogjorda beställningar), sen ska jag ta de lite lugnt med beställningarna. Har ju skickat iväg målningar nästan varje dag denna veckan, och visst är det bra för ekonomin men näää, nu har jag ingen målar-lust längre.  
Och jag kan inte gå ut med My på en redig runda heller för hon är fortfarande halt efter skadan. Men idag gick vi för första gången iallafall en minirunda. Det går åt rätt håll nu!

image7
Jag längtar till måndag, ska bli kul att träffa vännerna igen nu efter lovet.

Lämna en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0