Photobucket

Ninas blogg

Ännu en dag...

ja nu är ännu en dag slut. Tiden flyger iväg!
När jag vaknade idag ville jag verkligen inte stiga upp, det var så mörkt och kallt, jag frös under täckt!! Men så har jag ju en liten glad voffsing som sååååå glatt ville tvinga ut matte på morgonpromenad. Så vid ca. 6.00 lyckades jag stiga upp ur sängen, och tur var väl det för annars hade jag behövt stressa till bussen.... väldigt mycket.
Vid 8 började första lektionen, Historia (och fy vad jag ogillar det ämnet, eller iaf läraren. Hon skriker verkligen när hon ska prata, med en såndär otäckt skrikig röst.) Men idag blev det bara 1 timmes tortyr med hennes röst. Sen fick vi jobba själva :D
Efter det hade vi idrott, och vi var inte så jättemånga idag. 7 st. Och vi körde motion o styrka. Och avslutade med spökboll (som jag äger ut alla på, Moahahaha, det kan jag tacka innebandyn för. Har väldigt bra bollkontroll och reflexer).
Sista lektionen för dagen var arbetsmiljö o säkerhet. Vi fick lyssna på massa prat om bränder, brandrisker och sen kollade vi på Hipp Hipp en kvart för att läraren ville va lite snäll o rolig ; )
 
När jag kom hem hade jag en sån lust att baka så jag gjorde dumlemuffins och nu är dem slut. Koffe kom nämligen hem en stund efter jobbet ikväll och vräkte i sig typ alla. Och så vann jag en hundralapp av honom XD hahaha, i vadslagning om vilken färg en lampa hade. jag gillar verkligen honom, den bästa brorn man kan ha!  Jag försöker övertala honom att ta med Linda hem till oss (hans nya flickvänn) men det var inte lätt. Men nu har han lovat jag ska få träffa henne snart : ) Vill ju veta vem som flirtat till sig min bror. Han verkar iaf glad : )

Och bara för att detta inlägg inte ska se så satans trist ut med en massa text om mitt tråkiga vardagsliv så lägger jag ut en bild på min älskade voffs med. Hon o jag hade pusskalas innan, hon vägrade sluta pussa min näsa, så nu är den skinande ren ; )
image9

Hmm... snart ska jag lägga mig. Ska bara ut med My en sista gång först.
ha de bra ; ) Tack för du läste!

Lämna en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0