Photobucket

Ninas blogg

turkost kan vara fint :)

Japp, nu har jag varit och shoppat lite :) Jag hittade ett par byxor som jag gillade så jag är supernöjd :)
Dessutom hittade jag TVÅ fina TURKOSA festklänningar/toppar. hihi.

Jag gissar på de flesta människor som läser min blogg vet hur ett par jeans ser ut så jag skiter i att ta en bild på dem... men här kommer festkläderna:

Ignorera mitt ofina hår xD Tänkte ha denna på nyår, fast med svarta strumpbyxor ^^,


Detta är den andra, funderar på att ha den på mammas födelsedag :)


Jag brukar inte lägga upp bilder på mig själv med nya kläder... men denna gången bjuder jag lite på mig själv ^^, Bara för att få in lite bilder i bloggen.

ha de gött... och kommentera gärna :D

Lämna en kommentar
Postat av: sara

superfina båda två. Men den andra va bara för snygg !!



Behöver ni fler på gruppboendet så säg till, jag behöver mer jobb och har ju jobbat på ett gruppboende i 4 år :P plus att jag utbilda mej nu till undersköterska i fall det är nån merit :p Kram

2008-12-28 @ 19:11:35
URL: http://misstell.blogg.se/
Postat av: jesper blylod

vilka fina kläder... du var vacker redan innan jag fick se dig i dom kläderna, men nu är du extremt vacker :)

2008-12-28 @ 19:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0