Photobucket

Ninas blogg

Tålamod!

Jag brukar ha tålamod i överflöd, men inte nuuu!
Jag vill att STS rappar på så att familjer från USA kan börja ringa nu. Men förmodligen tar det lite tid nu eftersom julen kommer och jag misstänker att dem har julledigt. 

Ni som har åkt iväg som au pair (vet att några brukar kolla in här), tog det lång tid för organisationen att kolla igenom alla papper när man fyllt i och skickat allt ??? 


Lämna en kommentar
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Ja, det blev "lite smink" till Linda.



Jag har fått en förfrågan att åka till Florida runt den 27 dec. med en annan au pair. Hennes värdfamilj ska dit, men hon ska inte jobba så då hade det varit kul att göra något på tu man hand. Men det kommer lite snabbt inpå och jag vet inte om jag har råd. Måste kolla upp detta snart.



När jag fick bekräftels ifrån London kontoret på att mina papper var klara så tog det en dag innan någon hörde av sig.

Men det var innan jul. Under jul och nyår var det helt tyst och då hade jag haft 6 familjer kontaktade innan som jag sa nej till.

3 dagar efter nyår tror jag det var så hörde MIN v.familj av sig.

Kramar Louise

2008-12-18 @ 16:32:10
URL: http://louisesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0