Photobucket

Ninas blogg

jag är sjuuuuk

uhj, i fredags åkte jag hem från skolan efter bara en timme. Jag kände mig febrig och hängig. Så jag fick ringa till jobbet och fixa en ersättare eftersom jag skulle ha jobbat hela helgen. 
Jag har typ sovit 90% av dagarna och är ändå trött. Har 39.1 i feber när jag vaknar på morgonen (förmiddan) och mår piss. 
Nu har jag varit uppe i ca. 30 minuter och nu vill jag lägga mig igen.... Bye!

Lämna en kommentar
Postat av: jesper blylod

krya på dig och hoppas du blir frisk snart

2008-12-07 @ 19:32:41
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

wow jag har inte varit inne här på ett tag, men jag inser att du är nog en av de få finaste människorna jag läst om. Det du gjorde för din mamma och pappa gjorde mig tårögd nästan.



Och grattis till söta My i efterskott. En stor dag för tösen förstår jag.



Sist men inte minst, GRATTIS TILL KÖRKORTET!!



(och juste, jag var i NYC i helgen och besökte vaxmuséet därav vaxdockorna)

Krya på dig nu!!

Kramar Louise

2008-12-10 @ 03:33:17
URL: http://louisesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0