Photobucket

Ninas blogg

I like skåningar :)

Igår tog jag min lilla bil och åkte till Rigge nere i lönsboda. Det gick skitbra att hitta lönsboda, men sen sket det sig xD Han bor lite utanför, men jag trodde jag kom ihåg vägen, tyvärr missade jag en liten sväng till höger som kom mycket fortare än jag trodde. Så efter att ha kört ca. 10 minuter så tyckte jag att jag borde ha vart framme... men vad kommer då? JO, en skylt med texten "Blekinge". Whooops vad fel det kan bli. Så då var det bara att vända och köra raka vägen till lönsboda igen. Och sen vände jag i lönsboda igen för att försöka hitta svängen igen. Och se på fan, den kom ju redan inne i själva lönsboda :S Då kände jag mig lite lagom dum.
Men sen var jag iallafall framme.
Och jag gjorde den finaste entren någonsin.... det första jag gjorde var nämligen att halka på en hal sten men det gick bra ^^,
Mja, sen spelade vi Wii Mariocart och efter en stund ville Rigge & Riggo (som med var där) att jag skulle få testa ett döda-zombie-spel på datorn. De trodde förmodligen jag skulle hoppa till som fan och bli rädd men istället sköt jag skiten ur alla i spelet och tyckte det var askul :) Tihi.
Sen åt vi pizza och kollade på tv. På kvällen började ett kuddkrig, och ja, jag vet inte hur länge vi kastade kuddar på varandra men kul var det. Även Palle & Riggo blev inblandade i vårt lilla kuddkrig. Men vid typ 1 på natten så fick jag ta min lilla bil och åka hem igen eftersom det var ca. 1 timmes resa hem.

Jag hoppas på fler dagar som denna. Synd bara att alla roliga personer jag känner bor så satans långt bort. Men iofs så har jag ju både egen bil och körkort så jag kan ju åka iväg lite hur jag vill :) 

Lämna en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0