Photobucket

Ninas blogg

GRATTIS PAPPA!

Idag fyller min lilla pappa 57 år :) Grattis :D
Så vi har haft lite gäster idag, ätit gott och så.

Och så har jag kommit på att min digitalkamera suger när det gäller filminspelningar. Kvalitén är jättebra på både ljud och bild när man kollar på inspelade snuttar.... MEN jag kan ju inte göra något med dem!!!!!!!!  BAH! Inga sidor vill ladda upp dem så att jag kan dela med mig av dem... mer än youtube.... som kan ladda upp filmerna men som tar en miljon år på sig! Tänke ladda upp en snutt från luciatåget med de roliga texterna ju... men nu efter ca. 5 timmar har ännu inte en enda film laddats klart.
BAH!


Men här kan ni ju få se årets finaste pepparkakshus ^^, Diana & jag roade oss med detta i lördags. Visst blev det "fint"? Glasyr i överflöd!

Och Diana har äntligen fått körkort, så nu är jag inte ensam om det längre :) Grattis Diana :)

Lämna en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0