Photobucket

Ninas blogg

Gott Nytt År

Jag vill önska er alla ett Gott Nytt År :)



Jag ska fira nyår i älmhult med nårra vänner, så ha de gött!

Och ja, detta året kan man väl sammanfatta rätt lätt... 2008 var som en berg & dalbana. Ingen dag har varit den andra lik.
Det har hänt en mycket tråkig sak inom familjen/släkten som gjorde året lite extra jobbigt, men det hände även många bra saker.... jag köpte en egen liten bil, jag tog körkort, jag fick iväg mina au pair-papper, jag började trean, jag blev 18, jag vann 10 000 kr på triss osv. 

Här kommer ett litet urval av bilder från året, både onödiga och speciella. Det var väldigt kul att kolla igenom alla bilder jag hade ^^,

Januari
Hehe, upptäckte att jag kunde slicka mig på armbågen, Fick mänder av beställningar att måla


Februari
Bara 3 bilder på mig och My tagna denna månad. Hade även en rolig alla hjärtans dag.


Mars
Härlig vårvärme. Och jag gjorde blonda slingor... som ändrade utseendet rätt mycket.


April
Våren kom på redigt. Och hela min skola målade på gatan och vi hamnade på tv.



Maj
Sommaren på G, Koutsläpp, chihuahuaträff och en lekstund med elli i diana i lekparken  xD


Juni
"Fin" solbränna, midsommar i skeppshult, en helgs semester i Lyckan och en bild på mig & jobb på gruppboendet


Juli
2 år som hundägare, campade med Diana, åkte till Rigge i lönsboda


Augusti
Köpte min bil, började trean


September
Fick en jobbig ögoninfektion, blev bjuden på paj hos diana, jag fyllde 18 år. FEEST!


Oktober
Jag, i en älgpark, vann 10 000 kr på Triss, gjorde halkbanan, TOG KÖRTKORT!!!!


November
Jag, blev antagen till STS Au Pair, första snön kom.


December
My 8 år, massa snö :) Det blev en vit jul :)



Sååå.. GOTT NYTT ÅR!!!!!

Lämna en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0