Photobucket

Ninas blogg

GO Natt

Nu ska jag lägga mig... ovanligt sent men ähhh, vad gör det?! ^^,
Idag var jag fortfarande hemma från skolan men vid 9 ringde jobbet och frågade om jag kunde jobba och svaret blev ju nej :( Men jag vaknade iallafall. Så vid 9 imorse steg jag upp. 3 timmar tidigare än de senaste dagarna ^^, tihi
Dagen fortsatte med att jag åkte in till läkarmottagningen för att lämna nya vätskeprov som det var bestämt jag skulle göra idag, och det gick rätt snabbt.
Sen vilade jag typ hela dagen, sov och snarkade gött med My på ryggen.

På kvällen frågade mamms om jag ville åka och köpa nya skor eftersom mina suger åt sig allt fuktigt runt mig och förvandlar sig till pooler. Lite tveksamt gick jag med på det och det slutade med 3 par nya skor/stövlar. Whooops!
Men det var iofs 3 för 2.
Detta räckte för att nästan somna på vägen hem i bilen.... min ork är nere på noll. Värre än en pensionärs!!!!

Håll tummarna för mig, för att jag bara har en infektion/förkylning i kroppen och inte något annat...

GOOO NAAAATT!

btw. DET ÄR SNÖ!!!

Lämna en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0