Photobucket

Ninas blogg

funderingar

sitter och funderar på vad jag ska göra på nyårsafton... det är ju visserligen mer än 1 vecka kvar men iår har jag bara en sån känsla av att mitt nyår kommer bli nåt speciellt.

Redan i höstas frågade TVÅ personer om jag kunde jobba för dem på nyårsafton... och jag sa så snällt ja men att de fick lösa vem jag skulle gå för. Men inte så lång tid efter det bestämer chefen att nolla ena turen och den andra blev osäker på om hon behövde vara ledig längre... så jag är fri som en fågel på nyår!
Det känns som om det var meningen att det skulle bli så... men vad fanken ska jag hitta på?!

En annan sak jag funderar på är om jag kan komma på ett gäng som vill spela paintball med mig nån gång nästa månad kanske. Tycker det vore nice att testa och jag är så trött på tjej-kackel om shopping, betyg, naglar, hår, mer shopping, och ännu mer shopping.
Jag har gått i en klass med 99% tjejer i i 2½ år nu... jag är sååååå trött på att umgås med tjejer helatiden nu för tillfället!!!!
Jag tyckte det var så kul att "leva av sig" i torsdags. Jag & 3 killar + massa tv-spel, pizza och INGET JÄVLA KACKEL!!!! Ohh!
Jag saknar min bror, när han bodde här fanns alltis nåt kul att göra tillsammans med honom.

Lämna en kommentar
Postat av: sara

Jo, Pojkar är alltid mycket enklare att umgås med :P Jag hade bara killkompisar jag, som alltid va äldre oxå. :P GOD JUL på er !

2008-12-22 @ 18:16:10
URL: http://misstell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0