Photobucket

Ninas blogg

dodidodidoo

Idag tänker jag åka till växjö en sväng och se om jag hittar nåt kul på mellandagsrean, skulle behöva ett par nya byxor. Funderar även på att köpa ett Wii-spel men är jävligt osäker. Det känns lite onödigt men samtidigt har jag velat ha det sååå länge.
Jaja, jag får ta och fundera lite till helt enkelt.

Sen tänkte jag försöka hitta något billigt och fint till mamma som fyller år nästa vecka. Det låter jättedumt när jag säger att jag ska köpa något billigt till henne, speciellt med tanke på att det är hela 50 år hon fyller... MEN hon har redan fått en present från mig.
Jag slog ihop pappas födelsedag, julklapparna och mammas födelsedag i ett eftersom de fyller år så tätt. Och jag kan lätt säga att jag köpt den dyraste och mest betydelsefulla presenten någonsin. De fick nämligen en weekend i Paris av mig, med flyg, 2 nätter på hotell i centrum, ink. frukost + en hotellnatt på hotellet vid flygplatsen eftersom planet går väääääldigt tidigt från skavsta flygplats som ligger ca. 4 timmar härifrån.
Både mamma och pappa har pratat och drömt sig bort i hur många år som helst och sagt att det är deras dröm att få åka till Paris tillsamans någon gång i livet.
Nu ska de äntligen få uppfylla sin dröm !
Det är nog ingen tvekan om att mina föräldrar betyder väldigt mycket för mig. Och jag är så glad att jag har dem så därför känns det underbart att kunna uppfylla deras stora dröm.


Lämna en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0