Photobucket

Ninas blogg

Söndag

Igår brändes det en del bensin på övningskörning, men min kära bil är bensinsnål så jag klarar mig ett bra tag till utan att tanka. Snart är det lunchdags och sen ska jag o pappsen åka in till växjö och övingsköra mitt i stan :) DET blir bra öving! Trafikvana har jag efter mina nästan 2 år med automatväxlad bil men nu ska jag ju behärska växlingen själv med :P Men det ska nog gå bra på uppkörningen. Jag är inte så värst orolig.

Efter växjö-körandet sen så ska jag nog tvätta bilen.... för av nån anledning misstänker jag att fåglarna har en inbördestävling kallad "skit-så-mycket-man-kan-på-Ninas-bil"
BAAAAAAAAAAAAAAAAAH. 
Jag är så mycket djurvän man kan bli, men jag är så satans trött på dessa jävla bajs-galna fåglarna!


Men hoppas ni läsare har det bra och slipper fågelskit!
 

Lämna en kommentar
Postat av: Julia - au pair i Apollo Beach, FL

Orkansasongen pagar mellan 1 juni och 1 nov, men ar som allra varst mellan juli och september.

2008-08-31 @ 19:44:06
URL: http://aupairsomewhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0