Photobucket

Ninas blogg

Oh noooo!

Fan Jävla Helvetes Piss SkiT!
NU är jag lite lagom arg på mitt imunförsvar! Under kvällen har jag börjat snora, få ont i halsen och känna huvudverk!
JAG VILL INTE BLI SJUK! Vill inte! Vill inte! VILL INTE!
Baaaaah Baaaaah!

Men aja, det är bara bita ihop, bädda ner sig i den varma sängen och hoppas att man vaknar imon och mår kanon!

:P
Go natt!

Lämna en kommentar
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Åhh jag hatar att känna av att man nästan börjar bli sjuk. Man blir nästan sjuk av att känna av att man blir sjuk.



Och varje gång jag ser din hund så blir jag så glad, men samtidigt lite ledsen för jag saknar min lilla Charlie så mycket. Gaaaah!



Hoppas mina små filmer piggade upp dig och imunförsvaret lite.



Kramar Louise

2008-09-01 @ 04:28:36
URL: http://louisesa.blogg.se/
Postat av: Ida

har lite tomt på bilder faktiskt,måste bli bättre på det men det blir aldrig av haha

2008-09-03 @ 05:09:07
URL: http://aupairen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0