Photobucket

Ninas blogg

Fullt ös

Jaaaa, på torsdagar är jag ledig från skolan, så jag hade tänk ha en slapp dag idag, men nej nej!
Jag sov visserligen till lite efter 10, sen var dagen igång. Ut med hunden, ringa jobbet (fick fel lön), äta frukost, plocka iordning  o bädda, ut med hunden igen, åkte till stan, åt på restaurang me familjen, hade körlektion, gick till min kusin, bestämde att jag skulle hjälpa henne me hennes barn då och då, övingskörde hem osv.

Har haft en del att göra.
Och nu har jag insett vilket intensivt år detta kommer vara. jag kommer ha många bollar i luften.
* Körkortspluggande
* Övningskörning
* Barnpassning
* UF-företag
* Skolarbete
* Au Pair-sökande
* Eventullt jobba helger / lov på björkebo (där jag jobbade i sommar)

Och sen år 2009 byts vissa saker i listan ut till t.ex. nationella prov, studentförberedande, au pair-förberedande.
Jaaa, det gäller att ta vara tiden helt enkelt :)

Annars är allt som vanligt här.
Hoppas ni läsare har det bra :) Jag ska se till att fota lite så att det int bara blir trista text-inlägg här ^^,

Lämna en kommentar
Postat av: Julia - au pair i Apollo Beach, FL

Inte svart, men det ar oftast mycket mer trafik att halla reda pa an vad jag ar van vid. :( Men man vanjer sig ratt fort.



Jag kommer ihag att jag var grymt radd for att kora i februari och nu kor jag pa sexfilig motorvag i USA utan problem. Det kallar jag utveckling! :D



Sa oroa dig inte, det fixar sig!

2008-08-28 @ 22:29:31
URL: http://aupairsomewhere.blogg.se/
Postat av: Ida

nu e de tre ungar som jag ska ta hand om, önskar att de bara var två haha, det räcker verkligen

2008-08-29 @ 06:00:10
URL: http://aupairen.blogg.se/
Postat av: Amina

Var vill du hamna i USA:D?



hahah ja, i svenska mått är det ett gigantiskt hus!

2008-08-29 @ 18:01:13
URL: http://aminatheresa.blogg.se/
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Haha ja det måste du testa och se om det funkar med dig med!!



Mycket du har på gång fram över, men det fixar du.

Kram Louise

2008-08-31 @ 00:29:25
URL: http://louisesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0