Photobucket

Ninas blogg

Woops!

Jag har insett en sak idag... jag har inga byxor som passar längre. Det är inte så bra...
 
Såhär sitter för tillfället alla mina byxor som innan satt perfekt:
 image96
Illa! Och ändå äter jag typ som en häst!
Jaja, strunt samma.


För övrigt så har jag 4 dagars ledighet nu! WOOHOO! : )
Denna ledigheten behövs verkligen, så den kom vid rätt tillfälle för en gångs skull.
När jag kom hem så var det som om hela kroppen började slappna av, så jag somnade och sov bort eftermiddagen. Hihi.
Jag ska rensa tankarna, vila upp mig och bara ta de lugnt dessa dagar!


Senaste veckan har helt enkelt vart för mycket, hade tillomed svårt att hålla koncentrationen idag.
På historia-lektionen som brukar sluta med ca. 10 sidor anteckningar satt jag istället och kladdade, hoppas inte läraren la märke till det för mycket ^^,
Så, låt mig presentera dagens historia-lektion i bildform "overkliga fula små djur" :
image97


Just nu stinker det rök, all lukt från majbålet blåser hitåt!
Ska nog lägga mig snart.

Lämna en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0