Photobucket

Ninas blogg

Uhj vilken dag!

Inte nog med att jag haft svåra sömnproblem 3 nätter pga. allt me familjen så tvingades jag åka till skolan över en timme tidigare för att ha omprov i matte (tro det eller ej, men för första gången någonsin fick jag göra omprov i matte). Det gick iallafall väldigt bra trots att jag hade självförtroende på minus 110. 
Sen fortsatte denna långa dag. Fick tillbaka ett svenskaprov... 2,5 p från FULLPORT! SHIT va glad jag blev!
Sen fick vi ju då tillbaka engelskaprovet med.... suck... men man kan ju inte lyckas med allt. Jag va låååångt från godkänd så nästa vecka väntar ett omprov. Dumma Shakespeare!

Vi skulle gå till bibblan o låna en bok att läsa på engelskan också... KOLLA vad jag hittade!

image95

Hur kan man göra en parodi på en så hemsk händelse???!!!
(men jag erkänner, jag satt o fnittrade väldigt mycket under den lilla tid jag hann läsa idag)

Efter skolan va det bilskolan i 2 timmar och runt sju va jag hemma iallafall.
Trött o väldigt sleten!

Nu har jag precis jobbat igenom den jobbiga läxan i historia som ska in imon så nu vill jag bara gå en lång avkopplande runda med My och bara låta hjärnan vila!

Sen blir det natti natti, ska upp innan kl. 6 imon ju! BAAAH! Ska bli skönt me 4 dagars ledigt från skolan sen.







(Jag vill bara tillägga att bilden på boken lurar er, hehe, ville bara retas med Malin som inte tyckte att Titanic skulle ha en 2.a. Boken heter Titanic 2020 och är en parodi på en kommande typ likadan händelse.... så nästan samma sak. Den är hlet sjuk!)

Lämna en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0