Photobucket

Ninas blogg

tröttare än tröttast

Hade min andra prova på dag idag. Började med glas. Och jag HATADE min grupp. Vi skulle komma överrens om en skiss på en vas som skulle bli verklighet. SJÄLVKLART väljs Sara's skiss! Jag är så trött på att INGEN annan får en chans att visa sina saker såfort hon är nära. Jag behövde inte ens berätta för mina vänner vem som fick sin skiss tillverkad... de kunde säga det själva. Det är alltid så!!! "Sara är ju sååååå perfekt, hon har mvg i allt och kan aldrig misslyckas. Även saker som är helt fel är värda MVG"
I glashyttan fick vi även testa blåsa glas... det va kul.
Sen var det lunch o sen smyckesdeisgn som FAKTIST var kul. Hade dock inte alls lång tid på oss eftersom läraren skulle iväg tidigare : /

Allt gick verkligen emot mig idag. Och bättre blev det inte när jag inte åt lunch idag (får speciell laktosfri mat och idag bestod den av kokt potaits och GRÖN fisk full me ben) Mådde illa av att bara se den. De hade ju glömt sås dessutom. Jaaa, det är inte lätt när allt går emot en, speciellt inte när man är i en speciell vecka av månaden samtidigt.

Nu är iaf prova på dagarna slut och jag slipper min urtröga grupp. Och jag har ingen aning om vad jag vill välja för inriktning.

Efter skolan gymmade jag oxå, så nu är jag TRÖTT!
Har sprungit fram o tillbaka mellan glashyttan o skolan ett antal gånger, sen gym på det!

Och så har jag fått sommarjobbs-besked idag. jag fick sommarjobb I VISLANDA! Denna dagen hatar mig!
Men jag ska väl va tacksam för jobbet ändå.... även om det känns piss just nu.

Lite bilder oxå då bara för att pigga upp detta trista inlägg:

Resultatet av nån timme smyckesdeisgn. Armband gjord i hård metall. Utsågad o slipad av lilla mig.
image72
image73


My gjorde roliga grimaser när jag tog kort på armbandet ^^,

image74

Lämna en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0