Photobucket

Ninas blogg

Träningsverk!

Fy satan vilken träningsverk jag har idag ! Vi spelade innebandy på idrotten idag och var 4 i varje lag, o vi spelade i en typ timme med en enda paus i. Tyvärr visste jag inte om detta innan och fick ju spela som utespelare.
Har ju tidigare tränat innebandy, varav jag var målvakt de 4 sista åren innan jag la av.
Jag saknar verkligen innebandyn nu... har lust att börja igen men samtidgt inte.
Nu har jag iallafall fått spela lite, och det kändes som om jag hade nån konstig extra kraft i benen, sprang hela tiden!!! Tills jag blev fälld på planen och skrapade upp knät och handen (men jag fortsatte ändå).

Sen var vi iväg på Dag X (en mässa för UngtFöretagande). Gick runt en massa där, fick lite gratis reklamprylar och en broshyr från Au Pair in America :D Tyvärr lockar det inte att åka via dem.... magkänslan säger att organisationen STS är bättre, men man vet ju aldrig. Tur jag har över ½ år på mig att tänka och välja ut vilka jag ska åka med efter studenten.

Förresten... jag har slutat försöka få en fin deisgn på denna sidan. Har bara ingen ork till det!

Lämna en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0