Photobucket

Ninas blogg

skolan igång igen.

Idag tog mitt lilla påsklov slut.
Under lovet hade skåpen i skolan flyttats så det blev en liten runda för att hitta mitt skåp igen. De har även under veckan ändrat schemat...... tyvärr. Vi har "sovmorgon" på tisdag och fredag nu..... probelmet är bara det att det går inga jävla bussar som passar!!!!! Så det blir att ta samma buss som vanligt och börja dagen med över 1 timmes håltimme!
Men jaja. Shit happens! Jag ska inte klaga. Mer.

Reaktionerna över mitt nya "blonda" hår var possetiva : D Och vissa la även märke till mina shorts!!!! ja, jag hade faktist shorts idag : O Bland det ovanligaste som finns.... sålänge det inte är sommar ^^,

Längtar mer och mer tills nästa år, jag går runt och tänker på au pair resan nästan hela tiden, läser en massa om USA, planerar när jag ska söka och ALLT!
Jisses, det är typ ett halvår tills jag fyller 18 och jag är redan helt insatt i det : S Jag vill verkligen åka nuuu!
Men en sak är ju iaf bra med mina planer... jag har blivit jädigt motiverad för att lyckas ta körkort så fort som möjligt efter 18 årsdagen. Jag läser som en tok i teoriboken.

Nu orkar jag inte skriva mer. Men jag lovade tidigare att visa bilden på en målning när den blev klar.... så lite sent, men här är den:
image65


Ikväll ska jag lägga mig tidigt, inatt sov jag mindre än 3 timmar : S


Lämna en kommentar
Postat av: Mikaela

Shit va bra du malar!

2008-04-02 @ 17:03:09
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0