Photobucket

Ninas blogg

SHHHIT vad gammal bild ; )

Vaknade för tidigt idag och kunde bara inte sova. Så jag steg upp och gick ut med My, åt frukost och gjorde mig iordning. Meeeen, så var det 1 timme tills bussen går kvar ändå. Haha.
Så jag satte mig och började kolla runt lite på datorn... och hittade denna asgammla bilden ^^,
På nåt sätt gillar jag den.

tidningsstylee.jpg picture by MyNinaa

 Nu är det 20 minuter tills bussen går så om typ 10 får jag väl stänga av datorn.
Kommer nog inte hem så tidigt idag eftersom Elli o jag ska till gymmet efter skolan.... SÅ, ha en bra dag!

Lämna en kommentar
Postat av: Sandra - mamma sen 15

Jättefin bild :)

2008-04-07 @ 10:32:52
URL: http://fryc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0