Photobucket

Ninas blogg

Prova på dag i skolan

Idag och imon har vi prova på dagar. Vi får testa 4 olika inriktningar en halv dag vardera inför 3.an .

Så i förmiddas hade jag textil (det sög, visst lockar det att göra en egen kollektion o modevisning, men NEJ. Jag kan sy hemma)
På eftermiddan hade jag keramik (Jädrigt kul att "leka med lera" som jag säger. Och man får lära sig drejja om man vill, så detta lockar att välja)
Imorgon förmiddag har jag glas (ska bli intressant... lite nyfiken på det)
Imorgon på eftermiddan har jag smyckedesign (kan bli kul, kan bli tråkigt... ingen aning om vad jag tycker än)

Just nu känns det som om jag kommer välja keramik.

Lämna en kommentar
Postat av: Jannike

Ah låter roligt! :D Smyckesdesign kan nog också vara kul, jag har en kompis som gör jättefina smycken. ...Själv är man ju inte sådär jätteskicklig på estetiska saker tyvärr. ;)

2008-04-16 @ 04:08:42
URL: http://holdmypocket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0