Photobucket

Ninas blogg

Modell? Jag? Nej!!

Alltså jag har märkt en sak den senaste veckan. Idag är det exakt 1 vecka sedan jag gjorde blonda slingor i håret, och sen dess har typ alla mina vänner, bekanta till familjen och ja... sånna som inte ens träffat mig utan bara pratat på msn börjat säga att jag ser ut som en modell.
NU har alla "märkt" och  påpekat att jag är lång, smal, har "vackra ben" (HAHAHAHA), långt hår osv.
Har fått höra allt möjligt om mitt utseende senaste veckan.

HALLÅ!!!!! Öppna ögonen!!! Sluta be mig söka jobb som modell !!!! Ända skillnaden från förr är att jag har några ljusare hårstrån!!!!

Men tack för ni tycker om mig!


____________________________
Lite från dagen:
Var i skolan som vanligt, var och köpte take-away kaffelatte (med sojamjölk) BAHH, vill tåla laktos igen! Och gissa vad jag får höra av min snälla lilla vänn Elli ! "Du ser ut som en snobb... kaffe, trenshcote, nästan blond" HAHAHA, första gången jag fått höra det ^^, Hon sa det iofs mest på skämt.
Aja, efter skolan gick vi till gymet... så nu har jag dubbel träningsverk. Både från igår o idag. Go öm känsla i benen.

Hmm... nu måste jag ut med voffsen min. Sen ska jag sooova :D 

Lämna en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0