Photobucket

Ninas blogg

Min lilla älskling!

Ni kan aldrig gissa vad min lilla älsking gör nu ^^,
Hon ville så gärna sitta i mitt knä nu vid datorn, men då blir det så svårt att skriva så jag tog fram en kudde och la jämte datorn på skrivbordet.
Den blev omtyckt ^^,

Hon är inte alls bortskämd XD hahahaha
image66
Bilden tagen med webcam, därav den dåliga kvaliten.


Lämna en kommentar
Postat av: Julia H

Nä vad söt! Min bror har en chihuahua som jag tror är lika bortskämd ;) lägger man en kudde bredvid så lägger hon sig där.

Och tack för gratulationen. Det känns mycket bra att ha körkort. Dock vet jag inte om jag törs köra ensam riktigt än. Har tillgång till bil idag.. Så det blir väl ngn runda iaf. :)

2008-04-06 @ 13:45:54
URL: http://aupairsomewhere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0