Photobucket

Ninas blogg

Körskola

Igår började jag ringa till körskolor och idag blev det bestämt. Jag ska gå på Davidsons trafikskola i växjö och förmodligen starta i en teorikurs den 22 april : D På måndag ska jag dit "på möte" och prata, kolla olika erbjudande och anmäla mig. Ska bli så jädra kul : ) *längtar tills september när jag blir  18*

Bortsett från detta så har min dag varit rätt kass, jag va i skolan men mådde grymmt illa större delen av dagen. Har även sprungit till toan rätt ofta. Inte så mysigt. USH, tycker att det borde gå över snart, är ju 2 dagar sedan jag fick i mig laktosen.
Så idag har jag typ levt på mariekex och sockerdricka... haha, fick alltid det när vi var små och va magsjuka. När man mår dåligt i magen så är det verkligen det bästa som finns. ^^, hahahaha

Lämna en kommentar
Postat av: Ewie

jag kämpar också med körningen :P

2008-04-10 @ 18:12:32
URL: http://ewiiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0