Photobucket

Ninas blogg

Kaffe :S

Ush, idag när jag drack kaffe i skolan me vännerna och tog en stor klunk.... så sa Markus en väääldigt rolig sak och jag ville bara skratta men hade ju kaffe i munnen och det gick inte svälja. Trodde jag skulle spruta ut det i gapskratt men höll mig och tillslut fick jag ner det. I LUNGAN! Fy fan alltså. Hostade som en galning och i varje hostning kom det upp kaffe. Tårarna rann av obehag. Ush. 15 minuter satt jag och hostade, hostade o hostade. Nu har det gått över 2 timmar sen dess och det kommer fortfarande kaffe när jag hostar.

Jag vill inte se mer kaffe på flera år nu : P Fast det säger jag bara nu, har säkert druckit mer kaffe innan måndag ^^,

Lämna en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0