Photobucket

Ninas blogg

jobbigt värre

Just nu är familjen väldigt ostabil efter en händelse från tidigare i veckan. Jag försöker va stark, men just nu behöver jag också stöd... jag orkar inte detta ensam!
9 år helvete i mitt liv får räcka... jag tog nya tag, lyckades lägga allt gammalt bakom mig, förlät alla så gott jag kunde.... och så kommer detta nu!
Jag kommer inte gå in på detaljer då det är väldigt känsligt....



Kollade igenom gamla foton... en gång i tiden var vi en lycklig familj!  *gråter nu*
image94

Lämna en kommentar
Postat av: lisa

hoppas du haft en trevlig dag! :)

2008-04-25 @ 23:10:35
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: Linda

Fortsätt stå på dig och va stark!

2008-04-25 @ 23:12:10
URL: http://ndail.blogg.se
Postat av: lilla jeppe

finns alltid för dig på msn eller i telefon om du behöver mig

din lilla jeppe från norrlandsskogarna

2008-04-26 @ 13:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0