Photobucket

Ninas blogg

Hemma idag :/

Idag blev det ingen skola för mig.
Igårkväll fick jag i mig lakos (som jag är intollerant mot) och hela natten gick till att ligga o vrida mig i sängen av magont och illamående. Så vid kl. 6 när jag skulle stiga upp var jag hur trött som helst och fortfarande illamående, så jag fick stanna hemma idag. Har försökt sova lite nu på förmiddan, så jag är liiiiiite piggare nu. Magen är fortfarande helt mysko. Hoppas det går över snart.

Lämna en kommentar
Postat av: Hannah, Cayenne & Cinnamon

Stackare!!
Trevlig helg i förskott! Kika gärna in i våran blogg om ni har tid, den är ny. Våran dator är trasig därför har vi inte kunnat skriva till er.
Vi har saknat er. Kramar till er från Hannah, Cayenne & Cinnamon!

2008-04-09 @ 14:41:43
URL: http://www.nogg,se/Cayennepeppar
Postat av: lilla jeppe

hoppas magen blir bättre snart... tänker på dig varje dag...

2008-04-09 @ 16:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0