Photobucket

Ninas blogg

helgen snart slut

Jag fattar knappt att helgen snart är slut IGEN!
Helgens planer sket sig och jag har egentligen inte gjort nåt speciellt alls.
Bara varit allmänt duktig... plockat diskmaskinen, lagat mat (lövbiff me pommes igår & lasagne idag), tvättat, borstat My en massa gånger osv.
Mja.... trååååk!

Idag var jag även ute på fotbollsplanen bakom kullen/skogen vid brandstationen. My fick springa av sig och busa, hon var verkligen överlycklig när jag kopplade loss kopplet. Nästa gång ska jag filma det så ni oxå får se vilken glädje hon sprider : )

Och till alla på min msn: Jag är inte inne där så mycket nu för tiden, har lessnat så jä*la mycket på att bara sitta vid datorn, det finns så mycket mer än att sitta här! Så ring/sms:a hellre än att vänta på mig på msn ; )

Lämna en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0