Photobucket

Ninas blogg

fredag

nu är ännu en skolvecka slut. jippie
Idag spelade vi upp pjäserna på engelskan/svenskan. Det gick bra. Sen började jag känna mig trött, började frysa och mina händer blev som isbitar. Folk hoppade till när jag rörde dem... det gick bara inte värma händerna. På matten (sista lektionen) började jag känna mig hängig men tog mig egenom den, och när jag kom hem hade jag feber.
Nu är jag vit som ett spöke, hängig och ska strax bädda upp sängen och ta täcket därifrån och bädda ner mig i soffan. Sen kommer nog My och lägger sig på min mage som hon brukar.... och så går kvällen och imon vaknar jag förhoppningsvis pigg för då ska jag och Diana på marknad och äta sockervadd ^^, Hahaha

Lämna en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0