Photobucket

Ninas blogg

.....

Dagen började med en väääääldigt trött Nina som hade lite otur. När bussen kom till växjö så började det spöregna så jag blev rätt blöt när jag klev av. Hela förmidagen hade jag religon och skrev en uppgift på datorn, och så ville läraren prata med alla var för sig. Hon sa att jag hade goda chanser för VG i slutbetyget.
Och på rasten mitt i lektionen fick Elli och jag sån jädra lust att dricka kaffe så i spöregn sprang vi till Wayne´s (café me take away-kaffe). Blöta men otroligt glada kom vi tillbaka till skolan med vårt goa kaffe. Hehe.
Efter lektionen var det lunch och sen hade vi bild o form fördjupning.... o vi gick o kollade på en utställning som vi sedan fick en uppgift efter.
Mja, det va skolan det.
Efter skolan gick jag o Tess för att köpa födelsedagspresenter till Petra o Darja som fyller år på söndag o tisdag. Och så köpte Tess ingredienser till Malins tårta för Malin fyller år imon. Massa födelsedagar.
Sen kom jag hem, gick ut me My, lagade mat, åt, hjälpte till med tvätten och kollade på tv. Nu sitter jag här. Ska snart sova.
Tiden bara rusar förbi... vilket jag bara blir glad för iofs ; )
Jag har även bestämt mig för att tacka JA till sommarjobbet.  

Ja, detta var en händelselös dag!

Lämna en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0