Photobucket

Ninas blogg

dålig dag

snacka om piss kass dag.
Pappa är helt psyko. Han skriker och gapar, smäller i dörrar och skriker fula saker. Pratar om "hur ialla behandlad" han blir! BAAAAH! Det är ju för fan han som behandlar mig o mamma illa! Vi orkar ju inte vara hemma längre när han beter sig så illa hela tiden! Och han fattar ju inte hur jobbig han är, enligt honom är han ju alltid så jävla perfekt! ÅHHHH!
Vid matbordet brasst det rejält. Han rusade härifrån som en galen skrikande elefant. 
Där tog min aptit slut helt för dagen. Så idag har jag levt på 3 gafflar potatis o fisk sammanlagt. 
Jag gick bort till Zizzi (min syster) med My och var där tills mamma slutade jobba. Nu sitter alla i var sitt rum och läget är väldigt spännt. Pappa har nyss haft ett utbrott.

Hur länge ska vi orka leva såhär?? Fan vad jag hatar mitt liv just nu! 

Så, jag var bara tvungen att skriva av mig lite. Jag tänker inte berätta allt i detalj.

Lämna en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0