Photobucket

Ninas blogg

blandad måndag

I vanliga fall börjar jag inte förrens 12.20 på måndagar, men vid 10.00 hade jag utvecklingssamtal. Som vanligt babblades det en massa och jag ligger på G eller VG i alla ämnen just nu. "Jag måste våga diskutera och prata mer" BAAAH, ja, jag har hört den meningen typ på varje gång jag haft utvecklingssamtal sen lågstadiet! Jag är som jag är, jag hatar att prata i en stor grupp (klassen). Hur mycket jag än försöker så går det bara inte!
Men som man säger "Att tala är silver, att tiga är guld" HAHA, så det så!

Aja, efter utvecklingsamtalet åkte vi till bilskolan för att betala och hämta böcker. Sen var klockan 11 och då bjöd mor o far på lunch på restaurang. Gott!

Mina nya dyra böcker!
image88

Sen var jag tvungen att gå tillbaka till skolan. Där hade jag mentorstid och vi fyllde i valen för 3:an. Jag valde keramik som förstahandsval och textil / mode som andrahand. Sen gick jag, Elli o Diana o köpte glass :D

En ful bild, men jag bjuder på den ; )
image86

På bildlektionen sen fick vi gå ut på gatan och måla av folk. 20 bilder eller mer skulle vi göra. Det var grymmt svårt att hinna skissa ner en person innan den hade gått förbi och var borta ur ens synfällt. Men några bra fick jag. Bla. en gammal tant som gick i slowmotion ^^, Hahaha. Men jag lyckades me nårra väldigt snabbt gående också.

Sen köpte jag en ny väska idag också : ) (dålig bild igen)
image87

Och efter detta så gick jag, Elli i Diana o simmade.... och lekte i äventyrslandet : ) Hahaha, badvakten skrattade åt oss en hel del. bla. åt mitt vackra magplask som jag gjorde för att blöta ner Elli o Diana när de fegade i början ^^,
Badkruka är det sista jag är. Hehe.

Sen åkte jag hem, åt lite och pluggade lite till inför provet imon. Känns som jag kan det nu, men samtidigt inte : S
Och nu har My o jag precis kommit hem från en långrunda.

Aja, nu ska hag titta lite på tv iallafall.

Tack för du läste!


Lämna en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0