Photobucket

Ninas blogg

Bild-bomb!

Idag blir det en bild-bomb i bloggen. Har varit underbart väder idag och det blev premiär för året med bara T-shirt ute på promenaden. 
Och så var jag hos Zizzi, Otto o Koffe en stund. De stökar o håller på med huset nu men när jag kom så fikade vi bara. Jag hade My med mig men det gick jättebra mellan henne o deras hund Devil.


Devil & min bror Kristoffer
image76

Devil (min syster Zizzi o min bror syns lite med)
image77

Jag lyckas ALLTID få en tunga med på nån bild när jag fotar!
image78

My spanar in Devil.... och mamma spanar in My ^^, Hahahaha
image79

Söta Devil igen
image80

Sen fick Devil springa runt i trädgården... men han kom och kollade till oss ibalnd med ^^,
image81

My försöker meddela att det finns en stor hund precis framför henne och att hon vill upp i knät.
image82


Måste bara visa en bild på deras nyrenoverade kök. Snart är de klara.
image83


När jag kom hem satte jag mig på balkongen me My i knät och pluggade lite inför provet på tisdag.
image84

Kolla i himmelen! Upptäckte att på denna kassa bild råkade en fiskmås fastna med ^^, Nice
image85

Nu blir de inte mer bilder.... har en massa men det skulle bli så möe om jag visade alla.

Lämna en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0